2013-04-30

Jag går sällan i smink, när jag väl har smink på mig känner jag mig ofta översminkad och som en bimbo. När jag inte har smink (nästan alltiid) ja då är jag istället inte nöjd med mig själv för att jag blir för ful. Och detta är verkligen jobbigt. Och A tycker dock jag är snyggare utan smink, vill gärna vara fin inför honom och därför inte använda smink, men då känner jag mig ful istället. Åh så jobbigt detta är. Men om jag börjar använda lite fondation puder, och rouge så kanske han inte ser så mycket skillnad och jag känner mig frächare samt snyggare.

Tror det blev värre när jag fick barn, då kändes det bara onödigt, tänkte liksom "Men går inte alla mammor runt slitna och fula?" men så är det ju inte riktigt. Jaja. Nu ska jag faktiskt sminka mig (om jag hittar sminkväskan.....) och sedan dona lite här hemma, kanske ringa hyresvärdar?

& du är fin precis som du är , är du inte nöjd med ditt utseende, ja men visst kladda på lite smink då. Men gör så det ser naturligt ut. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback