bloggtorka

Japp, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre, vi var på BVC igår, lillkillen väger numera 5,1kg, tjockisen, och är 56cm lång, åååh, han växer så det knakaar.
A är på jobbet just nu och jag sitter i sängen och väntar på samtal, ska även gå till Preem snart, och sedan diska samt plocka lite här hemma. Senare, klockan 14:00 ska jag vara på en lägenhetsvisning här i Nässjö, en 3rok som är nyrenoveraad. Dock finns de ingen balkong och det vill jag ju ha.. Men ska kolla på den i alla fall!

Och senare idag, klockan 17:00 kommer W's morfar och hämtar honom, han ska nämligen sova där inatt, ska bli skönt att bli lite barnfri men även jobbigt :/. Jaja om vi inte pallar med det kommer pappa/morfar och lämnar honom igen. :).

Nu ska jag klä på mig och min son och sedan diska :) Hörs kanske senare eller en annan dag. ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback