ingen vanlig dag

nej för idag är det A's 20års-dag. Åh. Han fick frukost på sängen, kaffe & paket av mig och lillen idag. Tror han bleev glad, sedan drog han till jobbet. & jag sitter nu och försöker installera Itunes till en lånetelefon, men hittar inte sladden till datorn.... aja. det löser sig.

mammas & pappas lilla hjärta mår inte bra, spyr genom näsan, hostar och har massa slem i halsen, men nu sedan jag sög lite snor på honom så blev det lite bättre så nu sover han igen!

Igårkväll var jag inne på sjukhuset, har gjort något med min armbåge så ska hålla armen rak & ringa nästa veecka igen, & ska även köpa stöd-bandage för att göra det lättare.

Men nu ska jag äta frukost och sedan gå till Lidl för att köpa ersättning. Sedan städa lite här hemma så det är fint när det blir kalas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback